Δευτέρα 21 Μαΐου 2012

O Ένας Και Μοναδικός


Γεια σας και από εμένα. Λοιπόν  όπως κάθε σωστό και επιτυχημένο blog έτσι και το δικό μας θα έχει μια στήλη με αθλητικά. Εδώ εμφανίζομαι εγώ: Ο Αυτοκράτορας και από εμένα θα μαθαίνετε τα πάντα όλα περί του αθλητισμού. Βασικά μην το δένετε και κόμπο ότι θα τα μαθαίνετε όλα, γιατί τα δημοφιλέστερα αθλήματα είναι το ποδόσφαιρο και η καλαθοσφαίριση και για αρχή θα ασχοληθούμε μόνο με αυτά τα δύο αθλήματα. Στην πορεία αν δεν βαρεθείτε να διαβάζετε τα άρθρα μου και ζητήσετε να ασχοληθούμε και με άλλα αθλήματα φυσικά θα ασχοληθούμε και με αυτά.
Επειδή πολύ το κούρασα ας ξεκινήσουμε με το λόγο που θα διαβάζετε τα άρθρα μου. Άργησα λίγο να δημοσιεύσω το πρώτο μου άρθρο αλλά το έκανα εσκεμμένα προκειμένου να αναφερθώ και στα δύο αθλήματα. Αρχικά ας ασχοληθούμε με τον τελικό του Champions League που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο το βράδυ στο Allianz Arena. Εκεί όπως όλοι ξέρουμε η Chelsea FC κέρδισε με 4-3 την Bayern Munich στην διαδικασία των πέναλτι. Ο καλύτερος παίχτης της Bayern Munich σε όλη την διάρκεια του Champions League, οποίος ήταν ο Arjen Robben, στάθηκε μοιραίος γιατί στην παράταση έχασε ένα πέναλτι το οποίο είχε κερδίσει από τον Didier Drogba που είχε ισοφαρίσει λίγα λεπτά από την λήξη του δευτέρου ημιχρόνου. Ξέχασα να σας αναφέρω ότι ο Μίλερ είχε βάλει μπροστά στο σκορ την  Bayern Munich με μια κεφαλιά στο 84’. Έτσι λοιπόν οι Λονδρέζοι κατέρριψαν την ατάκα του Λίνεκερ ότι «στο τέλος νικούν πάντα οι Γερμανοί» και το χειρότερο κατέκτησαν το κύπελλο μέσα στην έδρα της Bayern Munich.

Αυτά από εμένα για πρώτη φάση ελπίζω να μην σας κούρασα πάρα πολύ αλλά έπρεπε να αναφερθώ όσο το δυνατόν περισσότερο στο παιχνίδι. Τα λέμε ξανά όταν επιστρέψει η δράση στα γήπεδα με περισσότερα αθλητικά νέα για εσάς.