Δευτέρα 21 Μαΐου 2012

Κραυγή αγανάκτησης

Hμερολόγιοtzatzikinews,

   Μετά από ώριμη σκέψη 15 περίπου ημερών κατέληξα στο συμπέρασμα ότι η αγάπη η πολύ προκαλεί κυτταρίτιδα. Αυτό το απόφθεγμα βγήκε ακολουθώντας το γνωστό ρητό ''Η αγάπη περνάει απ' το στομάχι'' και σκεπτόμενος ότι το φαγητό συνήθως είναι το κύριο αίτιο για την κυτταρίτιδα. Κυτταρίτιδα δεν έχω αλλά θεώρησα χρήσιμο να ενημερώσω τους αναγνώστες για τον μεγάλο κίνδυνο που ανακάλυψα. Επείγει προσοχή λοιπόν!
Ημερολόγιο tzatzikinews, Kραυγή αγανάκτησης    Η αλήθεια είναι ότι καθυστέρησα λίγο να δημοσιεύσω την ημερολογιακή μου αναφορά,αλλά αντιμετώπισα κάποια προβλήματα με τον ιδιοκτήτη του site. Το πρόβλημα είναι ότι όλοι οι αρθρογράφοι εδώ μέσα είναι αργόσχολοι και μόνο εγώ είμαι το έξυπνο μυαλό και αυτό πειράζει πολλούς. Για να σας εξηγήσω τι έγινε ο ιδιοκτήτης μου ζήτησε να μην ξαναγράψω αλλά εγώ δεν μασάω. Θα συνεχίσω μέχρι να με κάνει block απ'το site και άμα με διώξει θα βρω εγώ αλλού να πάω. Δεν θα σταματήσει εμένα ένα tzatziki (άκου όνομα) να καταξιωθώ επαγγελματικά και να χτίσω την σταδιοδρομία μου. Έχω πολλά κονέ, θαυμαστές και ανθρώπους που με αγαπάνε και με στηρίζουν σε κάθε μου προσπάθεια και αν σηκώσω την γροθειά μου θα λιώσω όποιον μπει εμπόδιο.Στην τελική, δεν φτάνει που έκανα γνωστό τον ιστότοπο που κανονικά στην περίπτωση αυτή σκουπιδότοπος θα έπρεπε να ονομάζεται , θα με διώξουν και από πάνω. Αλλά αυτό γίνεται κάθε φορά με μένα, με εκμεταλλεύονται και μετά με προδίδουν ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΠΙΑ. Θα τους κάνω να φτύσουν αίμα και ίσως κινηθώ και νομικά.
  Θα ήθελα να αναφερθώ σήμερα στο θέμα ponzi room.Επειδή έχει γίνει μεγάλος ντόρος στο YouTube για τις εκπομπές που υπάρχουν και όλοι νομίζουν ότι είναι πολύ ωραίο να τρολάρεις καταξιωμένους καλλιτέχνες της μουσικής σκηνής επί ένα τέταρτο,θα τα πω έξω από τα δόντια. Έχω γνωρίσει προσωπικά τον παρουσιαστή της εκπομπής αυτής και έχω να δηλώσω ότι είναι ένας διαταραγμένος ψυχικά άνθρωπος που επειδή δεν έχει τι να κάνει πήρε μια κάμερα και τον φίλο του το Γιάννη ( εδώ υπάρχουν υποψίες αν είναι όντως φίλοι όπως υποστηρίζουν ή κάτι παραπάνω) και άρχισε να τραβάει και να πειράζει τον κόσμο που προφανώς, έχει και σοβαρότερες δουλειές να κάνει. Παραθέτω και σχετικό βίντεο αλλά τονίζω ότι ο άνθρωπος μάλλον έχει το περίφημο οιδιπόδειο σύμπλεγμα ή κάποια μορφή παιδοφιλίας , ομοφυλοφιλίας, κοπρολαγνίας, αυτισμού, ναρκισσισμού ή συνονθύλευμα όλων αυτών των αρρωστιών και ιδιαιτεροτήτων. Το χειρότερο απ' όλα είναι πως το πρώτο πράγμα που θα επιχειρήσει να κάνει όταν σε γνωρίσει είναι να σου πουλήσει ναρκωτικά ή όπως τα αποκαλεί''τριπάκια''. Απορώ πραγματικά αν όλοι αυτοί που φέρνει στην εκπομπή παίρνουν αυτές τις ουσίες, ο ίδιος πάντως σίγουρα. Όπως έχει δηλώσει σε γνωστή ραδιοφωνική εκπομπή έχει πουλήσει την ψυχή του στο διάβολο για αυτό είναι ικανός να κάνει το οτιδήποτε. Για αυτό προσοχή! Αν τον δείτε στον δρόμο μην του μιλήσετε.Το πιθανότερο είναι να προσπαθήσει να σας πάρει τα όργανα με σκοπό να βγάλει χρήματα για την δόση του.
  Αυτά τα λίγα ήθελα να αναφέρω. Ελπίζω να καταφέρω να ξαναγράψω από αυτό το μέσο που μου δίνεται, αν όχι θα ειδοποιήσω το κοινό μου για το που μπορεί να βρει τις δουλειές μου. Γιατί ο Κονίλο δεν είναι απλά ένα φυσικό πρόσωπο αλλά μια ιδέα και οι ιδέες δεν πεθαίνουν.
PEACE,
            
Κονίλο  
                                                     
             σ Γράφτηκε στο tzatzikinews

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου