Μια θλιβερή πρωτιά σε παγκόσμια κλίμακα φαίνεται ότι κρατά η Κρήτη, σε
βαθμό να διδάσκεται ακόμα και σε Αμερικανικά πανεπιστήμια. Φαίνεται
λοιπόν ότι οι Κρητικοί θέλουν να είναι ... πρώτοι παντού, και αυτό στο
τιμόνι μεταφράζεται ως ... επιθετικότητα. Όπως επεσήμανε σε δηλώσεις του
ο Γιάννης Λιονάκης, ένας άνθρωπος που ασχολείται επί σειρά ετών με τα
τροχαία ατυχήματα και δυστυχήματα στην Κρήτη ως περιφερειακός διευθυντής
της ΕΛΠΑ στο νησί αλλά και ως πρόεδρος του συλλόγου Ε.ΣΥ.ΠΡ.ΤΑ., στο
νησί καταγράφονται δύο σημαντικά προβλήματα, το ένα είναι η κατανάλωση
οινοπνεύματος και το άλλο είναι η επιθετική οδήγηση. Θα πρέπει να
σταματήσουμε να οδηγούμε επιθετικά και να σταματήσουμε να πίνουμε.
Παράδειγμα προς αποφυγή σε πανεπιστήμιο
Ο κ. Λιονάκης ξεκαθάρισε ότι οδηγούμε επιθετικά. Είμαστε γκαζάκιδες, εριστικοί, φωνακλάδες, δε δίνουμε προτεραιότητα. Θέλουμε να είμαστε πρώτοι, παραβιάζουμε προτεραιότητες και στοπ. Αυτό είναι από τα μεγαλύτερα μας προβλήματα στο τιμόνι. Και παράλληλα έχουμε και το αλκοόλ. Αποδεδειγμένα έχουμε στο 50% των δυστυχημάτων μας εμπλοκή οινοπνεύματος. Όλα αυτά κάποτε πρέπει να τελειώνουν. Για να καταλάβετε σε πόσο κακή κατάσταση είναι η Κρήτη, θα σας πω ότι στο Πανεπιστήμιο της Γιούτα στην Αμερική η Κρήτη διδάσκετε ως παράδειγμα προς αποφυγή ως τόπος επιθετικής οδήγησης. Γίνεται ειδική αναφορά στον Κρητικό οδηγό. Μας φέρνουν ως παράδειγμα ... διότι δεν παραχωρούμε καν προτεραιότητα, δε σταματάμε στα στοπ, δεν κάνουμε τίποτα από όσα οφείλουμε.
Μείωση στη μετακίνηση, όχι στα τροχαία
Αναφορικά με τα τροχαία ατυχήματα και δυστυχήματα ο κ. Λιονάκης επεσήμανε ότι παρά το γεγονός ότι σημειώνεται μία δραματική μείωση στην κατανάλωση των καυσίμων και παράλληλα μια μείωση των μετακινήσεων της τάξης του 32% , την ίδια στιγμή δε μειώνονται τα τροχαία!
Είναι τρομερό αν το καλοσκεφτεί κανείς. Ενώ έχουν μειωθεί οι μετακινήσεις, τα τροχαία στους δρόμους μας δεν έχουν μειωθεί. Έχουμε πολύ δρόμο να διανύσουμε ακόμα, κατέληξε ο κ. Λιονακης.
http://www.prismanews.gr/
Παράδειγμα προς αποφυγή σε πανεπιστήμιο
Ο κ. Λιονάκης ξεκαθάρισε ότι οδηγούμε επιθετικά. Είμαστε γκαζάκιδες, εριστικοί, φωνακλάδες, δε δίνουμε προτεραιότητα. Θέλουμε να είμαστε πρώτοι, παραβιάζουμε προτεραιότητες και στοπ. Αυτό είναι από τα μεγαλύτερα μας προβλήματα στο τιμόνι. Και παράλληλα έχουμε και το αλκοόλ. Αποδεδειγμένα έχουμε στο 50% των δυστυχημάτων μας εμπλοκή οινοπνεύματος. Όλα αυτά κάποτε πρέπει να τελειώνουν. Για να καταλάβετε σε πόσο κακή κατάσταση είναι η Κρήτη, θα σας πω ότι στο Πανεπιστήμιο της Γιούτα στην Αμερική η Κρήτη διδάσκετε ως παράδειγμα προς αποφυγή ως τόπος επιθετικής οδήγησης. Γίνεται ειδική αναφορά στον Κρητικό οδηγό. Μας φέρνουν ως παράδειγμα ... διότι δεν παραχωρούμε καν προτεραιότητα, δε σταματάμε στα στοπ, δεν κάνουμε τίποτα από όσα οφείλουμε.
Μείωση στη μετακίνηση, όχι στα τροχαία
Αναφορικά με τα τροχαία ατυχήματα και δυστυχήματα ο κ. Λιονάκης επεσήμανε ότι παρά το γεγονός ότι σημειώνεται μία δραματική μείωση στην κατανάλωση των καυσίμων και παράλληλα μια μείωση των μετακινήσεων της τάξης του 32% , την ίδια στιγμή δε μειώνονται τα τροχαία!
Είναι τρομερό αν το καλοσκεφτεί κανείς. Ενώ έχουν μειωθεί οι μετακινήσεις, τα τροχαία στους δρόμους μας δεν έχουν μειωθεί. Έχουμε πολύ δρόμο να διανύσουμε ακόμα, κατέληξε ο κ. Λιονακης.
http://www.prismanews.gr/