Τετάρτη 9 Μαΐου 2012

Eκλογές 2012 vol2

Ημερολόγιο tzatzikinews,
  Νομίζω ότι οι ώρες που ζούμε είναι κρίσιμες και χθες που γύρισα σπίτι μου πίτα, είπα να κάτσω να φτιάξω μια πίτα για να δούμε προσεκτικά τα αποτελέσματα των εκλογών. To μεγαλύτερο χαρακτηριστικό, βέβαια, είναι το χαμηλό ποσοστό του πρώτου κόμματος, η κατάρρευση του δικομματισμού, κλπ. Εδώ όμως δεν θα αναλύσουμε τα πράγματα όπως ακούγονται στην Tv, αλλά θα δοθεί μια διαφορετική ματιά στα δρώμενα.
  Τελικά επιβεβαιώθηκα και προς χαρά όλων μας η Χρυσή Αυγή μπήκε επιτέλους στην βουλή και μάλιστα με 21 έδρες. Καιρός είναι οι εθνικοί προδότες να τιμωρηθούν και να προβληθούν, όπως αρμόζει, οι αρχές της πατρίδας, της οικογένειας και της θρησκείας. Κρέμασα και στο δωμάτιο μου μια μεγάλη σημαία του κόμματος αλλά ο πατέρας μου είπε ότι θα με αποκληρώσει. Αυτό θα πει φασισμός. Είδα μάλιστα, στον ύπνο μου ότι φορούσα μαύρη φανέλα, στο ένα μου χέρι κρατούσα φωτόσπαθο και στο άλλο την ελληνική σημαία και δοκίμαζα να κόψω έναν μετανάστη στα δύο. Όταν προσπαθούσα με το φωτόσπαθο, αυτό έσπαγε ενώ με την σημαία τον έκοβε ΣΥΡΙΖΑ.
 O Σύριζα, όπως, βλέπουμε και στην πίτα βγήκε δεύτερος εκτός αν ήμουν πολύ πίτα όταν έγραφα. Ένας φίλος μου, που έχει τζίβες, μου είπε ότι αυτό είναι καλό επειδή θα σταματήσει η αστυνομική βία. Εμένα πάντως μου φαίνεται ότι θα αυξηθεί η βία επειδή οι Σύριζες δεν θα '' εγείρονται '' όταν μπαίνει ο Μιχαλολιάκος στην βουλή. Να μην ξεχάσω να προσθέσω ότι το όραμα του Τσίπρα που είχε από μικρό παιδί για κυβέρνηση αριστεράς φαίνεται να ναυαγεί αφού το ΚΚΕ και η Αλέκα, πρωτοτύπησε για άλλη μια φορά και αρνήθηκε πρόταση που έγινε. Με αυτό το δεδομένο και συν αθροίζοντας ότι το Πασοκ είναι τόσο αριστερό όσο είναι και η Χρυσή Αυγή, η κυβέρνηση αριστεράς μπαίνει στον κάδο του κλάιν μάιν. Η μόνη κυβέρνηση που μπορεί να φτιαχτεί είναι κυβέρνηση αριστερής ανοχής, της οποίας τα νομοσχέδια έχουν τις ίδιες πιθανότητες να ψηφίζονται με αυτές που έχει ο Πάγκαλος να τρέξει σε δέκαθλο και να βγει πρώτος. Βασικά, τώρα που το σκέφτομαι, πιστεύω ότι θα μπορούσε να εκπροσωπήσει άξια την χώρα στην ελληνορωμαϊκή πάλη, αν φυσικά υπήρχε η κατηγορία των κιλών του.
 Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να εκφράσω την δυσαρέσκεια μου και να απευθύνω συλλυπητήρια στον κύριο Καρατζαφέρη, ο οποίος έμεινε εκτός βουλής. Ο καημένος τώρα θα βρίσκεται σπίτι του και θα τρώει τα'ι'λανδέζικο, βλέποντας sex and the city.
 Οι μαγικές ικανότητες που διαθέτω μου επιτρέπουν να προβλέψω ότι θα υπάρξει και δεύτερος γύρος εκλογών. Aν βγει αυτό αληθινό θα προσπαθήσω να ανακαλύψω ακόμα περισσότερο τις δυνατότητές μου και ίσως καταφέρω να τηλεμεταφερθώ ή να πετάξω με την ηλεκτρική σκούπα της μάνας μου, κάτι που προσπαθώ χρόνια.
 Vote respοnsibly,
Κονίλο                    
                                                         Γράφτηκε στο tzatzikinews

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου